Seurajäsenyydet vuodelle 2023 on nyt ostettavissa!
Willimiehen Disc Golf ryJulkaistu: 01.01.2023 15.46

Seurajäsenyydet vuodelle 2023 on nyt ostettavissa!

Vuoden 2023 seuran jäseneksi liittyminen, lisenssien sekä vakuutusten hankkiminen tapahtuu Suomisport-palvelun kautta. WDG:n jäsenedut vuodelle 2023 löydät täältä.

Voit maksaa jäsenyyden myös liikuntaseteleillä. Käytössä on ePassi, Smartum, Edenred ja Eazybreak. Maksut käyttämäsi järjestelmän mobiilisovelluksen kautta. Tarkemmat ohjeet tämän sivun alaosassa.

Huom! Älä käytä alla olevia normaaleja Suomisport linkkejä mikäli maksat liikuntaedulla. Saat oikean linkin sähköpostilla.

Jäsenmaksun maksaminen jos olet jo jäsen

Jos olet jo liittynyt seuran jäseneksi, niin kirjaudu Suomisportiin ja käy maksamassa “Maksut” ‑välilehdeltä löytyvä avoin maksu vuoden 2023 jäsenyys (aikuiset 20e/jäsenet 10e)

Info liikuntaetujen käytöstä alempana tällä sivulla.

Jos et ole vielä jäsen

1. Käytä oheisia linkkejä siirtyäksesi Suomisporttiin. Valitse oikea linkki, sillä se määrittää mihin jäsenluokkaan olet liittymässä:

Aikuiset (vuonna 2004 ja sitä ennen syntyneet)
Juniorit (vuonna 2005 ja sen jälkeen syntyneet)

2. Kirjaudu Suomisportiin kertakirjautumistunnuksella, jonka saat tekstiviestillä tai sähköpostilla.

3. Valitse avautuvalta jäsenkutsusivulta kenelle olet hankkimassa jäsenyyttä (itselle tai huollettavallesi).

4. Tämän jälkeen jäsenliittymispyyntö menee seuralle käsiteltäväksi. Odota kunnes seura hyväksyy jäsenhakemuksesi.

5. Hyväksymisen jälkeen olet seuran jäsen ja sinulle tulee jäsenmaksu maksettavaksesi (aikuiset 20 € / juniorit 10 €).

6. Kirjaudu Suomisportiin ja klikkaa Maksut-sivua ja maksa avoin jäsenmaksu.

Huom! Suomisport ei lähetä notifikaatioita prosessin etenemisestä sähköpostilla, joten on suositeltavaa ottaa käyttöön Suomisportin mobiilisovellus.

Ohjeita ongelmatilanteisiin löydät täältä.

Jos haluat PDGA:n kilpailulisenssin

Valitse vaiheen kohta “Osta lisenssi” ja noudata sivun antamia ohjeita.

Lisenssin omaavat tai sen ostavat huomioikaa seuraavat asiat.

1. Luo ensin itsellesi omat Metrix-tunnukset, jos sinulla ei sellaisia vielä ole

2. Kirjaudu sisään palveluun ja klikkaa oman nimesi alta Asetukset-osioon ja päivitä tietosi ajantasaisiksi

3. Lisää oma Sportti-ID-numerosi, PDGA-numerosi sekä syntymävuotesi Metrixin tietoihisi

4. Lisää oma PDGA-numerosi Suomisport-profiiliisi lisenssin ostamisen jälkeen. Lisätään sivun vasemmassa reunassa kohdassa jossa sinisellä teksti PDGA:

5. Liity Metrixissä omaan seuraasi (= pyydä seuran ylläpitäjiä lisäämään sinut seuraan)

Vuoden 2023 jäsenyys- ja kisapaketit liikuntaetumaksuilla

Voit ostaa seuraavat jäsenyys- ja kisapaketit liikunta- tai virike-eduilla:

Pelkkä vuoden jäsenmaksu aikuiselle: 20€
Jäsenmaksu ja 10 viikkokisan kisamaksut kaudelle 2023 : 50€
Jäsenmaksu ja kaikki viikkokisat kaudelle 2023: 100€

WDG:n myyntipiste on rekisteröity osoitteeseen Imatrantie 11 C 10, 53100 Lappeenranta. Voit tarvita tätä hakiessasi toimipaikkaa maksusovelluksessa. Käytössä on ePassi, Smartum ja Edenred. Maksut käyttämäsi järjestelmän mobiilisovelluksen kautta.

Kun olet maksanut valitsemasi paketin liikuntaedulla lähetä sähköposti osoitteeseen sihteeri@wdg.fi ja kerro siinä KAIKKI seuraavat asiat:

– Etu- ja sukunimi
– Valittu paketti ja maksettu euromäärä
– Mitä palvelua käytin maksamiseen (ePassi/Smartum/Edenred/Eazybreak)

Uudet jäsenet saavat vastauksena sähköpostiin linkin, jonka avulla pääset pääset liittymään Suomisportissa seuran jäseneksi tai sinut siirretään suoraan oikeaan jäsenyysluokkaan Suomisportissa. Liikuntaedulla maksaneille on perustettu oma liittymispolku, jossa ei tule enää jäsenmaksua maksettavaksi Suomisportin kautta kuten normaalilla kutsulinkillä liityttäessä.

Vanhojen jäsenien osalta jäsenyys jatkuu, kun sihteeri on kirjannut maksutapahtuman.

Lisätiedot ja mahdolliset ongelmatilanteet

WDG:n Suomisportin pääkäyttäjä on Nea Vahter (sihteeri@wdg.fi)
Jos itse maksutapahtumissa on ongelmia, ota yhteys suoraan maksupalvelun järjestävään tahoon: Maksuturva : (09) 3213 300
Ohjeet Suomisportin käyttöön löydät myös SFL:n sivuilta https://frisbeegolfliitto.fi/suomisport/