Liikuttavan hyvä seura Etelä-Karjalasta

Willimiehen Disc Golf ry on vuonna 2010 Lappeenrannassa perustettu frisbeegolfseura.

Seuran tavoitteena on tukea ja kehittää alueellisia frisbeegolfin harrastusmahdollisuuksia. Olemme myös mukana paikallisten ratojen rakentamisessa sekä ylläpidossa. Tällä hetkellä vastaamme Myllymäen, Ravikankaan, Sorkin ja Sammonlahden ratojen ylläpidosta. Tulevaisuus on junioreissa ja pyöritämmekin junioritoimintaa kouluikäisille ympäri vuoden!

Meidät tunnetaan myös erilaisista tapahtumista. Tunnetuin tapahtumamme on vuosittain järjestettävä Linnoitus Open, joka on alueen suosituin kilpailu. Sen lisäksi olemme viime vuosina järjestäneet muun muassa junioreiden SM-karsintoja. Haluamme tarjota kaikille jotakin, minkä takia järjestämmekin säännöllisesti myös matalan kynnyksen tapahtumia kuten viikkokilpailuja.

Liittymällä jäseneksi edistät seuran toimintaa sekä pääset nauttimaan useista jäseneduista, mm. alennukset kiekoista useissa paikallisissa liikkeissä ja kotimaisissa verkkokaupoissa.

Järjestämme myös tilauksesta frisbeegolfkoulutusta, tyky-toimintaa sekä iloittelua esim. polttariporukoille. Ota rohkeasti yhteyttä, yhteystiedot löytyvät täältä!

Willimiehen Disc Golf ry

Eteläkarjalaista frisbeegolfia vuodesta 2010