Löytökiekot

Willimiehen Disc Golf vastaa Myllymäen, Ravikankaan ja Sorkin frisbeegolfratojen löytökiekoista.

Radalta löytyneet kiekot voi palauttaa Ravikankaalla ja Myllymäessä merikonttien päädyssä olevaan palautuslaatikkoon. Sorkilla palautuslaatikko löytyy hiekkakentän vieressä olevan rakennuksen seinästä.

Vuonna 2024 Willimiehen Disc Golf ry toteuttaa Lappeenrannan alueen löytökiekkotoimintaa yhteistyössä kiekot.com-sivuston kanssa. Kiekot listataan uudelle sivulle, jossa omien kiekkojen löytämistä lukuisien löytökiekkojen joukosta on helpotettu. Sivustosta on pyritty tekemään helppokäyttöinen erityisesti pelaajille mutta myös löytökiekkotoiminnasta vastaaville seuroille! KLIKKAAMALLA TÄSTÄ pääset seuran sivulle kiekot.com-palvelussa.

Kuinka uusi löytökiekkosysteemi toimii?

1. Seura lisää löytökiekot sivustolle!

2. Pelaajat pystyvät hakemaan sivustolta kiekkoja omalla puhelinnumerollaan. Mikäli sivusto löytää kiekkoja kyseisellä puhelinnumerolla, näyttää se seurat joiden järjestelmissä kiekkoja on.

3. Klikkaamalla seuran nimeä aukeaa uusi ikkuna, jossa on listaus kaikista seuran hallussa olevista kiekoista sekä yksityiskohtaiset ohjeet kiekkojen noutamiseen.

4. Pelaajat etsivät listalta omat kiekkonsa useiden hakumahdollisuuksien avulla ja tulevat noutamaan kiekkonsa seuralta ohjeiden mukaan!

Huomioita!

• Seura säilyttää löytökiekkoja 3 kuukautta listauspäivästä! Tämän määräajan jälkeen kiekot myydään eteenpäin ja ne katoavat seuran hallinnasta. Mikäli olet estynyt noutamaan kiekkoasi kolmen kuukauden kuluessa, ota yhteyttä alempaa löytyviin yhteystietoihin.
  • Emme listaa kiekkoja, joissa ei ole puhelinnumeroa. Tällaisia kiekkoja voit kuitenkin kysellä alempaa löytyvistä yhteystiedoista.
  • Kannattaa seurata tiedoitusta kiekkojen hakutilaisuuksista. Kiekkoja ei ole aina mahdollista saada kilpailuiden yhteydessä, sillä kaikilla kilpailunjärjestäjillä ei ole mahdollisuutta kiekkojen jakamiseen. TD:ltä voi kuitenkin kysyä löytökiekkoja aina kilpailun yhteydessä!
  • Kiekot.com on uusi kehitysvaiheessa oleva palvelu. Mahdollisista vioista voi olla yhteydessä alempana oleviin yhteystietoihin!

Jäikö jokin mietityttämään? Ota yhteyttä!

Elmeri Noppa / p. 0442358783 / elmeri.noppa@wdg.fi

Willimiehen Disc Golf ry